ضرورت توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی در بین اهالی مد و لباس
دوشنبه 30 آذر 1394 بازدید: 2296

قبادی اظهار داشت:

هم اکنون نگاه ها و توجهات به توان و ظرفیت دست اندرکاران مد و لباس اسلامی ایرانی کشور به بخش دانشگاهی و هنر دانشجویان این رشته معطوف است. شناخت نیازها، توجه به ذائقه ها، استفاده از عناصر زیبایی شناختی در کنار هنر و فرهنگ ایرانی اسلامی از نکات بسیار مهم و ارزشمندی است که می بایست دانشجویان عزیز به آن توجه کرده و لازم است در شرایط موجود اهتمام خود را برای ارتقاء کیفیت سبک زندگی ایرانی بدور از وابستگی و با اتکاء به ظرفیت های درون زا در حوزه پوشش معمول دارند.

دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس با تبیین اینکه هم اکنون مد و لباس مورد توجه قرار گرفته و مسئولین و دست اندرکاران و بویژه مخاطبان و آحاد مردم به آن اعتنا دارند، اظهار داشت وظیفه دانشجویان نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است.

مشاور معاون وزیر ارشاد با تأکید بر ظرفیت های موجود در شبکه های اجتماعی بیان کرد:

شبکه های اجتماعی ظرفیتی است که هر کدام از عزیزان با توجه به هنر و توانشان با رعایت اصول و ارزش ها می توانند نقش موثری در ارائه الگوهای مناسب ایرانی اسلامی ایفا نمایند.

همچنین جلسه پرسش و پاسخ به سوالات مختلف دانشجویان از دبیرکارگروه برگزار و تعداد زیادی از آنها با طرح سوالاتی مشکلات و نیاز خود را مطرح و پاسخ لازم را دریافت کردند. سوالاتی مانند آینده طراحان، نحوه مشارکت مناسب در جشنواره ها، ارتباط طراحان و تولید کنندگان، نحوه راه اندازی موسسات هنری مد و لباس، نحوه دریافت نشان شیما از مهمترین سوالات این جلسه بود.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir