ساماندهی سایت‌های رسمی مد و لباس اسلامی
دوشنبه 23 فروردین 1395 بازدید: 2881

 حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، با اشاره به ساماندهی سایت‌های مد و لباس بر اساس موازین ایرانی – اسلامی اظهار کرد: در جشنواره مد و لباس که در اواخر ماه اسفند سال گذشته برگزار شد، هفت پایگاه اطلاع‌رسانی مد و لباس ساماندهی شد که این پایگاه‌ها وظیفه معرفی آثار ایرانی اسلامی به ویژه آثار برگزیدگان جشنواره را برعهده داشتند.

وی ادامه داد: مأموریت اصلی این هفت سایت، شناسایی، تبلیغ و ترویج الگوهای ایرانی و اسلامی است و علاقمندان می‌توانند به این سایت‌ها مراجعه کنند و در جریان آخرین آثار ایرانی- اسلامی قرار بگیرند. هم‌اکنون علاوه بر روال گذشته برای هر طراح به ویژه طراحان برگزیده مد و لباس، صفحه اختصاصی ایجاد کرده‌ایم تا از یک جایگاه ارزشمند هنری برخوردار باشند و در این سایت به معرفی نمونه آثار برگزیده‌شان بپردازند.

وی یادآور شد: طراحان مد و لباس می‌توانند در این هفت سایت ساماندهی شده آثار ایرانی – اسلامی‌شان را به کاربران علاقمند این حوزه معرفی کنند. ساماندهی این سایت‌های مد و لباس، پاسخ به برخی از فعالیت‌های غیرقانونی و غیررسمی است که ما در این فضا باید حضور جدی داشته باشیم تا بتوانیم به نوعی پاسخگوی نیاز مردم باشیم.

وی بیان کرد: پایگاه‌هایی همچون پوشانیک، مدآنلاین، رادین،پوشانیک،مد اکسیر و... از جمله پایگاه‌هایی هستند که مردم می‌توانند با مراجعه به آنها از آثار جدید آشنایی یابند و نیازشان را به نوعی تأمین کنند.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir