پیام معاون فرهنگی جهاددانشگاهی به مناسبت درگذشت سعید کشن فلاح جهادگر هنرمند
سه شنبه 27 مهر 1395 بازدید: 2480

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر سعید پورعلی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در پی درگذشت سعید کشن فلاح پیام تسلیت صادر کرد.


در متن این پیام آمده است:

انالله و اناالیه راجعون
خبر جانکاه در گذشت برادر جهادگر، هنرمند متعهد و دانشگاهی فرهیخته مرحوم استاد سعید کشن فلاح موجی از اندوه و تاسف را در بین همکاران جهادگر به ویژه جهادگران فعال در عرصه فرهنگی ببار آورد. مرحوم استاد کشن فلاح در عمر پربار خود هماره تکیه گاه مطمئنی برای جوانان و به ویژه دانشجویان متعهد و علاقمند به هنر تئاتر بود. وی در طول حضور گرم و صمیمانه خود بعنوان مدیر امور هنری جهاددانشگاهی واحد تهران، مدیر تالار مولوی جهاددانشگاهی و همچنین دبیری چندین دوره جشنواره تئاتر دانشجویان کشور که توسط جهاددانشگاهی مدیریت و برگزار می شد تلاش و اهتمام ستودنی برای گسترش این هنر و تعمیق و تقویت ارزش های اسلامی و انسانی در فضای تئاتر دانشجویی را رقم زد. نقش مرحوم کشن فلاح در ارتقاء تئاتر دانشجویی آن چنان تاثیر گذار بود که هیچ گاه فراموش شدنی نخواهد بود.
در این غم و اندوه آنچه مایه تسلی خاطر ماست وعده الهی است که برای بقاء خلق شده ایم و نه فنا هستیم که هستیم. معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی ضمن عرض تسلیت ضایعه فقدان آن عزیز سفر کرده از خداوند منان برای او علو درجات و برای خانواده، جامعه هنری کشور و به ویژه اصحاب تئاتر صبر و اجر مسالت می نماید.
گفتنی است،
دکتر سعید کشن فلاح دبیر اسبق جشنواره‌ تئاتر دانشجویی جهاددانشگاهی و یکی از فعالان عرصه‌ تئاتر به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده بود که با وجود پیگیری برای درمان درگذشت.
این هنرمند متولد 1335، فارغ‌التحصیل کارگردانی و بازیگری تئاتر بوده، سابقه‌ بازی در تئاتر و سینما و نیز سریال‌های تلویزیونی داشته است. او سابقه عضویت در هیات علمی دانشکده سینما و تئاتر، دانشگاه هنر، دبیر اسبق جشنواره‌ تئاتر دانشجویی جهاددانشگاهی، مدیر اسبق مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، استاد بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه هنر و تهران در حوزه کارگردانی و همچنین چندین دوره رییس دانشکده سینما و تئاتر و دانشگاه هنر را هم داشته است.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir