ثبت‌نام دوره طراحی طلاوجواهر جهاددانشگاهی هنر برای ترم زمستان 1395 آغاز شد
شنبه 13 آذر 1395 بازدید: 2416

 ثبت‌نام دوره طراحی طلاوجواهر جهاددانشگاهی هنر برای ترم زمستان 1395 آغاز شد

انتقال یک تخصص جدید
هدف از برگزاری دوره طراحی طلاوجواهر نشر و انتقال یک تخصص جدید در صنعت طلاوجواهر به طراحان، سازندگان و علاقه‌مندان طراحی و ساخت طلاوجواهر، همچنین ایجاد یک مرکز معتبر به میزبانی جهاددانشگاهی دانشگاه هنر برای ارتقاء سطح کیفی طراحی طلاوجواهر در کشور است. طی دهه گذشته آموزش طراحی جواهر با کامپیوتر و رعایت استانداردهای جواهرسازی، قالب‌سازی و مخراج‌کاری هم‌گام با استانداردهای روز دنیا همواره نیاز طراحان و تولیدکنندگان این صنعت در ایران بوده و نبود تحصیلات آکادمیک، کمبود آموزشگاه¬های تخصصی و نبود منبع آموزشی فارسی از عوامل مهم سرعت کم پیشرفت این مقوله در کشور به حساب می‌آید.
مرکز آموزش های تخصصی جهاددانشگاهی دانشگاه هنر، شما را با تجربه ای موفق در ساختن ایده‌های ذهنی‌تان، همراهی و پشتیبانی خواهد کرد. در دوره‌های گذشته تعداد قابل‌توجهی از هنرجویان جهاد هنر پس از اتمام دوره 3 ترمه و تخصصی طلا و جواهر با حمایت استادان این مرکز جذب بازار کار شده‌اند و طرح‌های ایشان در مرحله ساخت و ورود به بازار قرار دارد. دوره‌ای که تنها مبتنی بر آموزش‌های نرم‌افزاری و نظری نیست و مدلسازی را به هنرجویان می‌آموزد و هنرجویان مهیای ورود به بازار کار می‌کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب‌سایت ما www.jdart.ir و www.jdhonar.ir مراجعه کنید، ما را با آدرس @jdhonar در تلگرام دنبال کنید، با شماره تلفن 02188328653 الی 5 تماس بگیرید و یا به آدرس: تهران، خ انقلاب، ایستگاه مترو دروازه دولت، خ خاقانی، شماره 81 مراجعه کنید.
 
 
 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir