ثبت نام دوره‌های زمستانه جهاددانشگاهی هنر تمدید شد
سه شنبه 14 دی 1395 بازدید: 1986
ثبت نام دوره‌های زمستانه جهاددانشگاهی هنر تمدید شد
به علت استقبال هنرجویان گرامی و درخواست‌های مکرر این عزیزان، ثبت‌نام ترم زمستان 1395 برای دوره‌های جهاددانشگاهی هنر به مدت 10 روز تا تاریخ جمعه 24 دیماه تمدید شد. 
علاقه‌مندان به ثبت‌نام می‌توانند از یکی از طرق زیر اقدام به ثبت‌نام کنند:
1- مراجعه به یکی از سایت‌های JDart.ir و JDhonar.ir، ورود به بخش «ثبت‌نام آنلاین» و انتخاب کارگروه و کلاس مورد نظر، پرداخت آنلاین هزینه ثبت‌نام (داشتن رمز دوم اینترنتی برای این مورد الزامی است) و پیگیری مراحل تا دریافت کد فراگیر. لازم به ذکر است عزیزانی که طی یک‌سال گذشته در این مرکز به هنرآموزی اشتغال داشته‌اند، در صورت ثبت‌نام آنلاین نیازمند کد فراگیری خود خواهند بود. برای اطلاع از این کد لطفا طی ساعات اداری با شماره تلفن‌های 88328652 الی 5 تماس حاصل فرمایید.
2- تماس طی ساعات اداری با شماره تلفن‌های 88328652 الی 5، انتخاب دوره و دروس مورد نظر، دریافت شماره کارت یا حساب مرکز، واریز مبلغ دروس، تماس مجدد با مرکز و قرائت کد ارجاع فیش پرداختی.
3- مراجعه حضوری به آدرس: تهران، خ انقلاب، روبه‌روی ایستگاه مترو دروازه دولت، خ خاقانی، شماره 81، انتخاب دوره و دروس مورد نظر با نظر کارشناس آموزشی، تکمیل فرم ثبت‌نام و پرداخت هزینه با استفاده از کارت بانکی.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیش‌تر از دوره‌ها و کارگاه‌های مرکز آموزش‌های تخصصی-کاربردی جهاددانشگاهی هنر می‌توانند به کانال تلگرام @JDhonar به آدرس  https://telegram.me/joinchat/BoHFNTvhpdZUFI6GWIC4Kw، صفحه اینستاگرام https://www.instagram.com/honar_amoozesh_jahad و یا وب‌سایت اینترنتی JDhonar.ir مراجعه کنند.
هم‌چنین کارشناسان این مرکز روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و پنج‌‌شنبه‌ها از ساعت 9 الی 14 پاسخگوی سئوالات هنرجویان گرامی خواهند بود.
تلفن: 02188328652 الی 5
آدرس: تهران، خیابان انقلاب، روبه‌روی ایستگاه مترو دروازه دولت، خیابان خاقانی، شماره 81
 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir