رییس دانشگاه هنر با نمایندگان دانشجویان دیدار کرد
دوشنبه 8 آبان 1396 بازدید: 1682

 رییس دانشگاه هنر شب  گذشته 7 آبان 96 در دیدار نمایندگان با دانشجویان فعال فرهنگی و انجمن ها گفت: منشور حقوق شهروندی ، راهی  برای احترام به همه ی افکار و اندیشه های یک جامعه است.

به گزارش ایسنا واحد  هنر به نقل از روابط عمومی دانشگاه هنر، در این نشست دکتر اکرمی  رییس دانشگاه هنر ؛ دانشجویان را به ژرف نگری در مسایل کشور دعوت کرد.

ایشان بیان کرد:  اگرچه نفس جوان و جوانی هیجان و شور و تجربه کردن است ، جوان دانشجو با نگاه آرمان خواهانه در محیط دانشگاه به جامعه خودش و حتی جامعه جهانی نگاه می کند، اما همیشه باید مراقب عده ای سو استفاده گر و نا اهل باشد که مبادا از نیرو و توان آنان در جهت رسیدن به مقاصد شوم  و یا تخریب فضای روانی کشور و آرامش جامعه به ویژه فضای دانشگاه ها بهره برداری کنند.

وی در ادامه افزود: منشور حقوق شهروندی ، راهی است برای احترام به همه ی افکار و اندیشه های یک جامعه است و اگر با حرمت و مدارا از آن پاسداری نشود آسیب خواهد دید و منشور  حقوق شهروندی یعنی احترام به قانون و قانون مداری، در نتیجه همه باید در برابر قانون تسلیم باشیم و شما دانشجویان که از نخبگان جامعه هستید باید در این مسیر باید الگو باشید و به کل اجتماع کمک کنید.

رییس دانشگاه هنر اظهار کرد: دکتر روحانی رییس جمهور محترم ، یکی از استادان دلسوز این کشور را که سال ها در مقام رییس دانشگاه به شما جوانان خدمت کردند و در تربیت نسل ها نقش موثری داشتند را برای پست وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی کردند و هنوز مجلس بررسی نکرده و رای نداده یعنی مراحل قانونی طی نشده شما چگونه نتیجه گرفتید که باید با این انتخاب مخالفت کرد حتی با عده ای قلیل؟!

 دکتر اکرمی بیان کرد: اگرچه ما مطلعیم که عده ای بد خواه و بی خرد از احساسات پاک جوانان سو استفاده می کنند، اما شما  دانشجویان باید هوشیارتر باشید همان گونه که در انتخابات ریاست جمهوری 96 فضای کشور را پر شور و گرم کردید باید همان رویه را ادامه دهید تا انشاالله دولت تدبیر و امید توفیقات بیشتری کسب نماید.

 گفتی است؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه هنر ،دکتر اکرمی معتقد است همیشه باید با دانشجویان ب گفت و گو و اطلاع رسانی کرد به ویژه با دانشجویان رشته های هنری که احساسات رقیق تری دارند ، همچنین روش های تند و انضباطی در دانشگاه های هنری چندان جواب گو نیست ، من خوشحالم که دانشجویان روشنفکری داریم و در بیشتر موارد در تعاملات فرهنگی با دانشگاه همکاری خوبی دارند، دانشجویان سرمایه اصلی دانشگاه هستند و هنر مدیریت ما در این است که بتوانیم از این سرمایه در جهت سازندگی و تولید و نشاط جوانان و جامعه استفاده کنیم.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir