نهمین دوره دانش افزایی استادان دانشگاه هنر برگزار می شود
یکشنبه 14 آبان 1396 بازدید: 1628

 حجت الاسلام  غلامی دارابی گفت: نهمین دوره دانش افزایی استادان هیات علمی دانشگاه هنر با عنوان «اصول تعلیم و تربیت سطح یک »  از فردا 15 آبان به مدت دو هفته برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد جواد  غلامی دارابی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر در گفت و گو با خبر نگار ایسنا واحد دانشگاه هنر افزود: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر نهمین دوره دانش افزایی با عنوان «اصول تعلیم و تربیت سطح یک» را در راستای ارتقای دانش و علم آموزی با تکیه براندیشه و تفکرات اسلامی برای اساتید هیات علمی این دانشگاه از تاریخ 15 تا 29 آبان ماه سال جاری در اتاق جلسات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار می کند.

وی بیان کرد: دوره های دانش افزایی معمولا سالی سه مرتبه به منظور ارتقای سطح دانش اساتید هیات علمی  این دانشگاه از منظر اسلامی و اخلاق حرفه ای پیرامون تعلیم و تربیت در اسلام، برگزار می شود.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر در پایان خاطر نشان کرد: از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در تدریس دوره ها ی دانش افزایی استادان هیات علمی دانشگاه هنر با عنوان اصول تعلیم و تربیت استفاده می شود.

گفتنی است:دوره مذکور طی دو روز متوالی از ساعت 8 صبح تا 4 بعد ازظهر برگزار می شود، همچنین علاقمندان در صورت تمایل به شرکت در این دوره ، به آدرس http://reg2.ziafatasatid.nahad.ir/faragir/index.php مراجعه فرمائید.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir