معاون هماهنگی جهاددانشگاهی از واحد هنر بازدید کرد
دوشنبه 27 آذر 1396 بازدید: 1627

 دکتر شریفی زاده معاون هماهنگی و امور مجلس به همراه دکتر احمدی مدیرکل امور واحدهای جهاددانشگاهی 19 آذر با حضور در واحد هنر، از نزدیک با فعالیتها و برنامه های این واحد آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی واحد هنر، دکتر شریفی زاده رشد وتوسعه جهاددانشگاهی واحد هنر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: توانایی ها و خدمات این واحد می تواند در پیشبرد اهداف و برنامه های تهرانی و شهرستانی کمک زیادی بنماید.

وی تصریع کرد: یکی از برنامه های جدی معاونت هماهنگی جهاددانشگاهی اجرایی کردن و توسعه همکاریهای بین واحدی است و جهاددانشگاهی هنر با وجود مراکز مستندسازی دانش و فناوری و هنر و معماری ، می تواند در خصوص همکارییهای بین واحدی نقش های متعددی داشته باشد.

در ابتدای این برنامه بهزاد رشیدی رئیس واحد هنر طی سخنانی گزارشی از فعالیتها، اهداف و برنامه های واحد هنر راتشریح کرد.وی با اشاره به ساختارهای خدمات تخصصی این واحد و تجارب آن طی سالهای اخیر، اعلام کرد: توان تخصصی واحد هنر پشتیبان فرهنگی و هنری برنامه های همه واحدهای جهاددانشگاهی است و آمادگی ارائه انواع خدمات تخصصی به واحدهای جهاددانشگاهی کاملا ایجاد شده است.

در ادامه این دیدار آقای دکتر شریفی زاده و آقای دکتر احمدی از نزدیک با مدیران و کارکنان مرکز آموزشهای تخصصی کاربردی هنر، مرکز مستندسازی دانش و فناوری، مرکز هنر و معماری، معاونت فرهنگی واحد هنر و دفتر خبرگزاری ایسنا در دانشگاه هنر و همچنین بخش های ستادی این واحد دیدار و گفت وگو کردند. 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir