چالش ها و افق های پیش روی کارآفرینان محیط زیست
چهار شنبه 15 مهر 1394 بازدید: 2201

 

این نشست با همکاری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و با هدف آشنایی متقابل و تضارب آراء مدیران سازمان حفاظت محیط زیست و کارآفرینان این حوزه با چالش ها، توانمندی ها، ظرفیت ها و نیازهای یکدیگر روز سه شنبه 14 مهرماه در محل سالن سرو پارک طبیعت پردیسان برگزار شد. 

اخذ ایده ها و پیشنهادهای کارآفرینان جوان حوزه های مرتبط با محیط زیست به منظور تدوین اولویت های سیاستی سازمان حفاظت محیط زیست در حوزه کارآفرینی سبز  و همچنین تلاش برای اشتغال زایی در حوزه محیط زیست از دیگر اهداف برگزاری این نشست است

محمد کبریا نماینده جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر گفت: میخواهم در مورد مسئله متفاوتی صحبت کنم، خیلی از صدمات به محیط زیست و منابع طبیعی به وسیله عموم مردم وارد میشود و بدیهی که راهکار آن آموزش و بالابردن سطح آگاهی عمومی است، و این کار توسط هنر به خوبی در سال 93 انجام شده و باز هم می توان انجام داد، البته منظور آموزش غیرمستقیم است نه یادآوری باید ها و نباید های تکراری، آیا قرار است ضربه ای عمل کنیم!؟ یک ایده خوب عملی شود و تمام شود!؟ آیا برای ادامه این طوفان فکری و ایده های تاثیر گذار برنامه ریزی ویا بودجه ای از صندوق مربوطه در نظر گرفته میشود؟

ما از هنرمندان جوان وخلاق استفاده میکنیم و ایده ها و آثار فوق العاده ای خلق میشود اینها فرصت های کارآفرینی برای هنرمندان  ودیگر حرفه ها به صورت غیر مستقیم درحوزه محیط زیست است

اما متاسفانه آثاری که ارائه میدهیم در خارج از کشور استقبال خیلی بیشتری دارد، آثاری که در خارج از کشور به عنوان بهترین ها یاد میشود ولی در داخل اهمییتی داده نمی شود .


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir